VII MIĘDZYNARODOWA KONFERENCJA EDUKACYJNA PROJECT 2023 I ZAPOWIEDŹ KOLEJNEJ!

Konferencja inna niż dotychczas

Zrobiliśmy to! Udało się! VII Międzynarodowa Konferencja Project 2023 odbyła się w dwóch miastach — rodzimych Katowicach i Warszawie. Zawsze powtarzamy, że trzeba porzucać utarte schematy na rzecz rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń. Tym razem przyszedł czas na nas! Zobaczcie jak, sobie z tym poradziliśmy, co dla Was stworzyliśmy oraz co uległo zmianie.

Dotychczas wszystkie konferencje miały miejsce w Katowicach. W piątki odwiedzały nas grupy szkolne, a w soboty klienci indywidualni. W roku 2023 zdecydowaliśmy się na wypróbowanie nowego schematu. Widząc duże zainteresowanie edukacyjnymi wyjazdami językowymi za granicę w środkowej i północnej części Polski, postanowiliśmy podzielić się naszym doświadczeniem z większym gronem odbiorców.

4 marca odbyła się Konferencja w Warszawie, a dzień później 5 marca w Katowicach.  Przyznajemy, organizacja dwóch tak dużych wydarzeń i to dzień po dniu w oddalonych od siebie o 300 kilometrów miastach,  to naprawdę nie lada wyzwanie. Daliśmy jednak radę! Nieskromnie powiemy, że naprawdę jesteśmy zadowoleni z efektu i z ilości odwiedzin. Sami przekonajcie się, jak było, oglądając fotorelację i film z wydarzenia! Ale najpierw, krótki bilans konferencji:

28 międzynarodowych szkół

Na tegorocznej konferencji została zaprezentowana oferta 28 prestiżowych, międzynarodowych szkół, które oferują naukę za granicą podczas wakacji i roku szkolnego. Odwiedzający mieli możliwość odbyć spotkania one- to- one z edukatorami i poznać możliwości edukacyjne oraz potencjalną ścieżkę rozwoju ucznia.

100 wolontariuszy

W organizacji VII edycji konferencji pomagało równo 100 wolontariuszy z lokalnych szkół licealnych. Część z nich pełniła funkcję tłumaczy podczas rozmów z zagranicznymi edukatorami.

3 partnerów

W tym roku nasze działania wsparło trzech wspaniałych partnerów. W Warszawie mogliście spotkać przedstawiciela Ambasady Hiszpanii oraz Agencji promocji Regionu Andaluzji Extenda, którzy opowiadali o możliwościach edukacyjnych, jakie daje uczniom Hiszpania. W Katowicach natomiast było z nami biuro podróży Jaworzyna Tour, które współpracuje z nami m.in. przy tworzeniu brytyjskiego obozu w Polsce English Adventure w Burzeninie.

2 patronów

Jak co roku honorowy patronat nad naszym wydarzeniem objął Prezydent Miasta Katowice. Mieliśmy również przyjemność  po raz pierwszy otrzymać patronat honorowy Prezydenta m.st. Warszawy. To dla nas niesamowite wyróżnienie oraz zaszczyt.

7 prelegentów

Pierwszy raz stworzyliśmy panel dyskusyjny, w którym brali udział byli uczestnicy wakacyjnych i całorocznych wyjazdów wakacyjnych. Podczas prezentacji opowiadali o swoich doświadczeniach podczas wyjazdów oraz korzyściach jakie im przyniosły w dorosłym życiu.

Jeżeli dotarłeś do końca, zapraszamy do oglądnięcia filmu oraz kilku zdjęć!

A już teraz zapraszamy na 8. edycję naszego wydarzenia, które tym razem odbędzie się 1-2 marca 2024 i będzie miało miejsce częściowo w formie online, a także stacjonarnie w Katowicach. Szczegóły i rejestracja poniżej.

Previous

Boarding - tradycyjny czy nowoczesny?

Mateusz o swojej przygodzie edukacyjnej w Walii